دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فرماندار ملایر دولت سیزدهم امید را در فضای رسانه زنده کرد

همدان- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر رسانه‌ها را یک رکن مهم دموکراسی دانست و گفت: امید در فضای رسانه‌ای کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم زنده شد.


به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا؛ سلمان اسماعیلی در جمع اصحاب رسانه شهرستان ملایر اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی برای احیای امید و اعتماد در بین مردم دارند.


وی با اشاره به تفاوت در نوع نگاه رسانه‌ها به مشی سیاسی و تحلیلی پدیده‌ها و نگاه به مسائل کشور، افزود: همه تلاش ما با هر نوع نگاه و گرایش سیاسی، تامین منافع مردم، معیشت و رفاه بهتر مردم و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب است.


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مردم طی هشت سال گذشته شرایط سختی‌ را پشت سر گذاشتند و از سیاسی‌کاری خسته‌اند، افزود: امروز امیدآفرینی ضروری‌ترین نیاز جامعه است و جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، در این راستا است.


اسماعیلی خاطرنشان کرد: در دولت قبل غفلت‌های بزرگی صورت گرفت و با شرطی کردن اقتصاد، معیشت مردم به مسائل خارجی گره زده شده بود.


فرماندار ملایر: دولت سیزدهم امید را در فضای رسانه زنده کرد


اراده دولت تغییر وضعیت فعلی است


وی با بیان اینکه اراده قطعی دولت سیزدهم تغییر وضعیت فعلی است، عضویت در شانگهای، انعقاد موافقت‌ نامه‌هایی با روسیه و چین، ترمیم و احیای روابط با کشورهای مختلف، اجرای طرح واکسیناسیون، مذاکرات عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها و مردم‌داری را از جمله افتخارات بزرگ و اقدام جدی دولت سیزدهم عنوان کرد.


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر توسعه سیاست خارجی را در راستای تامین منافع مردم دانست و افزود: طی چهار ماه اخیر حجم تجارت ایران با اعضای شانگهای تا سه برابر افزایش یافت.


اسماعیلی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته فرصت‌های خوبی را در کشورهای عراق و سوریه از دست دادیم، اظهار داشت: در این راستا بهترین فرزندان کشور در راه دفاع از مرزهای کشور در سوریه و عراق مظلومانه به شهادت رسیدند و هزینه‌های زیادی دادیم، اما نتوانستیم از ظرفیت‌های این کشورها در حوزه اقتصاد به نفع کشور استفاده کنیم.


به گفته وی، امیدواری‌های زیادی داریم و از ظرفیت‌های فراوان موجود در کشور باید به نفع مردم استفاده کنیم تا امید دوباره به مردم برگردد.


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: دولت مردمی آیت الله رئیسی فعالیت دولت را در یک جاده آسفالت شروع نکرد و حتی خیلی از مسیرها نیز سنگلاخی بود.


انتظار ما از رسانه‌های ملایر رفتار و عملکرد حرفه‌ای است


اسماعیلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال از پیروزی انقلاب در مشارکت سیاسی و دموکراسی رکوردار و سرآمد است، مردم را یکی از مولفه‌های قدرت دانست و بیان کرد: دست‌هایی آشکار و پنهان و خواسته و ناخواسته ذهنیت مردم را هدف قرار داده‌اند و در این زمینه باید مردم را پای انقلاب نگه داریم.


وی امید را ضروری‌ترین نیاز جامعه دانست و اظهار داشت: از جمله صحنه‌هایی که می‌توان رسانه را در عالی‌ترین تراز برای مردم بشناسانیم و پای کار بیایند، ایجاد امید است، این توان و ظرفیت بالقوه در جامعه خبری شهرستان ملایر وجود دارد.


فرماندار ملایر: دولت سیزدهم امید را در فضای رسانه زنده کرد


فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت باید تلاش کنیم، گفت: از هرگونه نقد و انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم.


اسماعیلی تاکید کرد: به دنبال برقراری همکاری تنگاتنگی با اصحاب رسانه در این شهرستان هستیم و در راستای حمایت و پشتیبانی از جامعه رسانه، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.


وی منافع مردم و حفظ ارزش‌های نظام را خط قرمز دانست و افزود: رسانه را یار و یاور خود می‌دانیم و در مقابل انتظار ما از جامعه رسانه این شهرستان، رفتار و عملکرد حرفه‌ای است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید