دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت در بروجرد راه اندازی شد

ایسنا/لرستان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت در شهر راه‌اندازی شد.


ایرج بابایی امروز ۲۱ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت (گرمخانه) تحت نظارت اداره‌کل بهزیستی لرستان با همکاری شهرداری بروجرد آماده پذیرش افراد بی‌خانمان است.


وی تصریح کرد: همزمان با برودت هوا، در گرمخانه‌ بر روی کارتن‌خواب‌ها، افراد آسیب‌دیده و سایر افراد نیازمند باز است تا این افراد از خطرهای احتمالی در امان باشند.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: گرمخانه‌ نه‌تنها در فصول سرد سال بلکه در تمام ایام حتی تابستان‌ به افراد بی‌خانمان خدمت ارائه می‌دهند.


بابایی با بیان اینکه به افراد اسکان داده شده خدماتی مانند غذای گرم و استحمام ارائه می‌شود، افزود: الزامی برای نگهداری دائم افراد در این مکان‌ها نداریم چراکه رسالت گرمخانه نگهداری دائمی نیست.


وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی در این مراکز برای افراد مشمول طرح از ساعت ۱۸ تا ۸:۳۰ صبح روز بعد خواهد بود و علاوه بر فراهم ساختن امکانات استراحت، استحمام و امکانات بهداشتی، وعده غذای گرم نیز در نظر گرفته شده است.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد بیان کرد: از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این افراد از طریق شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ شهرداری یا شماره همراه آقای بختیاری ۰۹۱۶۵۷۱۹۰۷۰ موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به انتقال آن‌ها به گرمخانه اقدام شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید