دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استفاده از ظرفیت های خدادادی توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.


ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.


وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.


استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.


شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.


وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.


استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.


شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید