دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قطعات بیل مکانیکی

شما نیز به دنبال راهنمای خریدقطعات بیل مکانیکی با قیمت مناسب هستید؟ می‌دانید که معروف‌ترین نمایندگی در زمینه فروش قطعات و اجزای بیل‌ مکانیکی کدام است؟

امروزه بسیاری از افراد و شرکت‌ها به‌ دنبال خرید اینترنتی امن قطعات و اجزای بیل مکانیکی هستند. توجه داشته باشید که بیل‌های مکانیکی جزو پرکاربردترین و مهمترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت راهسازی و عمرانی هستند.

احتمال خرابی قطعاتی نظیر استیک یا بازو، بوم، و قطعات دیگر بدنی بیل مکانیکی، نسبت به  قطعات موتوری نظیر آمپر کمتر است ولی امکان شکست یا خرابی آنی این لوازم یدکی به دلیلی حجم کاری بالا، برداشتن غیر اصولی بار و سنگینی بار نسبت به وزن قابل تحمل برای بیل مکانیکی وجود دارد. باید در نظر داشت که این قطعات از بهترین آلیاژ و فولاد ساخته شده‌اند.

بیل‌ های مکانیکی‌ امروزه بسیار پیشرفته و مدرن طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با خیال آسوده در بسیاری از پروژه‌های عمرانی خود از این ماشین آلات سنگین استفاده کنید. از سوی دیگر کمپانی‌ها و شرکت‌های متعددی به‌دنبال تولید و ساخت دستگاه یاد شده هستند.

معرفی پرکاربردترین اجزای بیل مکانیکی

بیل‌های مکانیکی با توجه به نوع کاربردی که دارند به انواع مختلفی نیز دسته‌بندی می‌شوند. مهمترین و اصلی‌ترین قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی عبارتند از:

  • اتاقک : یکی از مهمترین اجزای بیل مکانیکی را اتاقک یا کابین مربوط به آن شکل داده است. این قسمت از بیل‌های مکانیکی قابلیت گردان داشته و می‌توانند به جهات مختلف بچرخند.
    راننده‌ها به کمک دنده گردان می‌توانند کابین را به‌راحتی بچرخانند.
  • چرخ‌ ها : چرخ‌های عرضه شده برای بیل‌های مکانیکی در مدل‌ های زنجیری و لاستیکی می‌باشند. توجه داشته باشید که چرخ‌های زنجیره‌ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت بالایی را دارند.
  • سریبل : بدون شک یکی از مهمترین قطعات بیل مکانیکی را سریبل شکل داده است. برخی از افراد سریبل را با اسم باکت بیل مکانیکی می‌شناسند. سربیل نقش مهمی را در عملیات گودبرداری دارد.
  • موتور : یکی از مهمترین قطعات بیل مکانیکی را موتور آن شکل داده است. موتور بیل‌های مکانیکی از نوع دیزلی هستند و قدرت بسیار بالایی را دارند.
  • پمپ هیدرولیکی : یکی از پرفروش‌ترین قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی را پمپ مکانیکی آن شکل داده است. شما می‌توانید تمام قطعات متعلق به بیل مکانیکی در اختیار خود را از شرکت تسیکو تهیه و خریداری نمایید.

در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد نحوه‌ی خرید قطعات بیل‌ های مکانیکی نظیر خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، خرید قطعات بیل مکانیکی لیبهر بیشتر صحبت کنیم.

راهنمای خرید قطعات بیل‌ های مکانیکی

راهنمای خرید قطعات بیل مکانیکی از شرکت تسیکو

خرید قطعات بیل مکانیکی برندهای مختلف نظیر قطعات بیل مکانیکی چینی، قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و برندهای معروف بیل مکانیکی، در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های مربوط به بسیاری از افراد می‌باشد. شما می‌توانید مشخصات قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی را با دقت بررسی و مطالعه نموده و سپس خریدتان را شکل دهید.

برای خرید اینترنتی از وب سایت شرکت تسیکو نیز می‌توانید با یکی از شماره‌های ذیل در تماس باشید یا از طریق واتساپ به شماره تماس ۰۹۳۹۱۵۴۹۳۷۷  برای همکاران ما درخواست خود را ارسال نمایید:

  • ۳۸۲۲۰۹۱۱ – ۰۳۵
  • ۳۸۲۲۱۲۵۴ – ۰۳۵
  • ۳۸۲۳۶۷۷۲ – ۰۳۵

قطعات بیل مکانیکی از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین توصیه می‌شود که باکیفیت‌ترین و بهترین انواع قطعات را برای بیل مکانیکی خود تهیه کنید. بهترین زمان جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هم‌اکنون می‌باشد.

شما می‌توانید برای بررسی قیمت قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی نیز از صفحه‌ی نخست وب سایت پیش‌روی خود اقدام نمایید. فراموش نشود که ارزان‌ترین قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی را از سایت تسیکو می‌توانید تهیه و خریداری کنید.

معتبرترین نمایندگی در خصوص فروش لوازم یدکی بیل‌ های مکانیکی

شرکت تسیکو یکی از معروف‌ترین نمایندگی‌ها در زمینه فروش قطعات بیل مکانیکی می‌باشد. افرادی که به دنبال راهنمای خرید قطعات بیل‌ های مکانیکی هستند می‌توانند این فرصت را از دست ندهند و همین حالا سفارش مدنظرشان را به ثبت برسانند.

توصیه می‌شود که خریدتان را حتما از نمایندگی لوازم بیل مکانیکی انجام دهید تا بتوانید محصولات با‌کیفیت و اصل را تهیه نمایید. از سوی دیگر به یاد داشته باشید که شرکت تسیکو توانسته است توجه و رضایت‌مندی بسیاری از خریداران خود را به دست آورد.

این شرکت سالیان طولانی در زمینه فروش قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت داشته است. در نتیجه با‌خیال آسوده و راحت قطعات مربوط به بیل‌های مکانیکی خود را از شرکت ما سفارش دهید.

شما می‌توانید با ارسال پیام از طریق ارسال به شماره واتساپ ۰۹۳۹۱۵۴۹۳۷۷ از لیست قیمت قطعات کوماتسو آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید