دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ایران و جهان



۰ نفر












برچسب‌ها







بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان، عبارتی است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی جست‌وجو می‌کنند تا بتوانند فهرستی کامل و مناسب برای دانلود و تماشای بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان برای کودکان خود پیدا کنند. در این مقاله با بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان آشنا شده، و می‌توانید آن‌ها را دانلود و تماشا کنید.


بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان، عبارتی است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی جست‌وجو می‌کنند تا بتوانند فهرستی کامل و مناسب برای دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ایران و جهان برای کودکان خود پیدا کنند. اما واقعا بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان کدام‌اند؟ شاید انیمیشن‌ها در نگاه اول بیشتر برای کودکان مناسب باشند، اما در واقعیت می‌توانند بسیاری از بزرگسالان را هم به خود شیفته کنند، در واقع بسیاری از طرفداران این انیمیشن‌ها گروه سنی بزرگسالان هستند. اگر شما هم از عاشقان فیلم، کارتون و  انیمیشن هستید و یا برای کودکان خود به دنبال یک سرگرمی مناسب می‌گردید؛ ادامه این مطلب را از دست ندهید تا با بهترین انیمیشن‌های ایران و جهان آشنا شده، آن‌ها را دانلود و تماشا کنید.



هرچند که انیمیشن‌های ژاپنی و آمریکایی در زمینه ساخت انیمیشن‌ها در دنیا پیشتاز هستند، اما با این حال ایران نیز در چندین سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه داشته‌است. در ادامه فهرست برخی از این انیمیشن‌ها را قرار داده‌ایم که تماشا و دانلود آن‌ها خالی از لطف نیست.


انیمیشن آخرین داستان، از داستان ضحاک در شاهنامه اقتباس شده‌ که در حال حاضر در لیست بهتر انیمشن‌های ایرانی قرار گرفته‌است. داستان از این قرار است که جمشید در دورانی که سایه اهریمن بر سرزمین‌ها سیطره یافته بود؛ با سپاهی از متحدان خود در برابر سپاهیان اهریمن می‌ایستد و به خواست خداوند، پیروز می‌گردد.


فیلشاه نیز یک انیمیشن و داستان ایرانی است که با مخاطبان کودک و نوجوان به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های ایرانی معروف است. خلاصه داستان فیل‌شاه از این قرار است که شادفیل پسر رئیس قبیله فیل‌ها است که یک فیل تپل، دست و پا چلفتی، لوس و عزیزدردانه مادر در قبیله است که به همین دلیل همیشه مورد تمسخر قرار گرفته‌است که می‌توانید ادامه این انیمیشن جذاب و مهیج را دانلود و تماشا کنید.


شاهزاده روم قصه ماجراجویانه‌ی عشق و دلدادگی بانوی مسیحی و پاکدامنی‌ است که از سلاله شمعون از حواریون مسیح است و با یکی از نوادگان پیامبر اسلام به ازدواج در می‌آید. حاصل این ازدواج پسری نیک‌ سرشت که جهان را در آینده‌ای نزدیک به عدل و داد می‌رساند و ادامه داستان؛ که تماشای این انیمیشن حتما پیشنهاد می‌شود.


اوم‌نوم یک موجود سبز رنگ گرد و کوچک است که تقریبا تمام بدن او با دو چشم بزرگ او پوشانده شده‌اند. اوم‌نوم دو دندان در پایین و چهار دندان در بالا دارد که معمولا بیرون زنده‌اند. همچنین این موجود یک شاخک روی سرش و 4 دست و پای کوچک دارد. اوم‌نوم عاشق کیک، شیرینی، شکلات و البته آبنبات است. او برای بدست آوردن آبنبات رنگی ماجراهای جدیدی دارد که در هر قسمت آن‌ها را دنبال می‌کند.


دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ایران و جهان


برای تماشای کارتون اوم نوم روی لینک زیر کلیک کنید


در این داستان شهری است که کاملا بدون نعمت‌های طبیعی است و توسط فردی به نام اوهر اداره می‌شود. اوهر مدت‌های طولانی است که درختان را از بین برده و دیگر هیچ اکسیژنی از هیچ درختی تولید نمی‌شود. اما او برای سود مالی بیشتر، از یک سیستم تولید اکسیژن مصنوعی برای تامین اکسیژن شهر استفاده می‌کند. تد و آدری دختر و پسری ساکن در این شهر هستند. تد عاشق و شیفته آدری است. آدری علاقه زیادی به درختان داشته و همیشه در حال کشیدن تصاویری از درختان است و اعلام کرده‌است که تنها با کسی ازدواج می‌کند که بتواند یک درخت واقعی برای او بیاورد.


این انیمیشن درباره دختری‌ است که موهای زیاد و بلندی روی سرش دارد، به حدی که می‌تواند از موهای خود به‌جای طناب استفاده کند. این دختر راپونزل است که موهای بلندش از خاصیت جادویی برخوردار شده‌اند. قدرت جادویی موهای راپونزل طوری است که می‌تواند پیرزن‌ها را به دخترانی جوان و پیرمردها را به مردانی جوان تبدیل کند. در روزی از روزها جادوگری بدجنس راپونزل را دزدیده و در بالای یک برج بلند زندانی می‌کند، اما هر زندانی بالاخره آزاد خواهد شد. تماشای ماجرای آزادی راپونزل از بند جادوگر داستان جالبی است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است.


برخلاف تصوری که در بین برخی از طرفداران سینما وجود دارد؛ سال‌هاست که فیلم و سریال‌های انیمیشنی محدودیت سنی ندارند و تنها کودکان مخاطب آن‌ها نیستند به طوری که حتی انیمیشن‌های قدیمی‌تر که برای کودکان نیز ساخته‌شده‌اند هم در میان مخاطبان بزرگسال هم طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل امروزه آشنا کردن فیلم‌بازان با بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما و جهان و همچنین امکان دانلود و تماشای بهترین انیمیشن های ایران و جهان، بیشتر از هر زمان دیگری نیاز است.


 م. خ 



دیدگاهتان را بنویسید