دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان بپذیریم که زورمان به برخی تیم ها

تهران- ایرنا- ملی پوش و کاپیتان سابق فوتبال زنان پس از خداحافظی از تیم ملی و شکست برابر چین تایپه گفت: باید بپذیریم که زورمان به یک سری از تیم‌ها نمی‌رسد و باید واقع بینانه باشیم زیرا تیم های شرق آسیا ۵۰ سال سابقه فوتبال دارند.


به گزارش ایرنا، سارا قمی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان پس از شکست ۵ بر صفر برابر چین تایپه در جام ملت های ۲۰۲۲ آسیا چهار گوشه زمین را بوسید و برای همیشه از تیم ملی فوتبال زنان خداحافظی کرد.


وی پس از این دیدار در گفت و گویی، اظهار داشت: خیلی شرایط سختی بود و بعد از ۱۵ سال چهارگوشه زمین را بوسیدم و از رده های ملی خداحافظی کردم.


ملی پوش فوتبال زنان عنوان کرد: در این سالها خیلی اذیت شدیم تا به اینجا برسیم. برای اولین بار درتاریخ فوتبال زنان ایران به جام ملت ها صعود کردیم. هر چند نتیجه نگرفتیم اما همدل بودیم.


وی اضافه کرد: باید بپذیریم که  زورمان به یک سری از تیم ها نمی رسد و باید واقع بینانه باشیم زیرا تیم های شرق آسیا ۵۰ ساله سابقه فوتبال دارند و اگر فدراسیون حمایت کند این تیم در آسیا حرفی برای گفتن دارد.


قمی یادآور شد: دو خاطره برایم شیرین است. یکی آنکه خاطره نسل طلایی فوتبال ایران که در غرب آسیا نایب قهرمان شدیم و دومین خاطره دوره قبل بود که در کنار بازیکنان نبودم و آنها به جام ملت ها صعود کردند.  


دیدارهای تیم ملی هند به دلیل ابتلای ۱۳ بازیکن این تیم به کرونا لغو و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال هند از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شد. با حذف هند، بازی نخست این تیم با ایران هم باطل اعلام شد.


پیش از این نیز تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر هند به تساوی بدون گل رسید و ۷ بر صفر نیز بازی را به چین واگذار کردند اما ملی پوشان برای صعود به برد پرگل استرالیا نیاز دارند.  


دیدگاهتان را بنویسید