دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چگونه می‌توان تند و سریع نقاشی ساختمان را انجام داد؟!

چگونه می‌توان تند و سریع نقاشی ساختمان را انجام داد؟!

اگر قصد نقاشی یک اتاق به خصوص اتاق کار و یا خواب خود را دارید و نمی‌خواهید خیلی هم هزینه کنید می‌توانید به کمک نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم این کار را تند و سریع شبیه یک نقاش ساختمان حرفه ای انجام دهید. مطمئنا رنگ آمیزی ساختمان نیز ترفندهایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نوار چسب مخصوص رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید

رنگ کردن از آن دسته کارهایی است که کثیف کاری زیاد دارد! می‌پرسید چرا؟ به دلیل اینکه وقتی شما دارید دیوار یا سقف را رنگ می‌کنید ممکن است قطراتی از رنگ به نقطه ای بریزد که شما تمایل نداشتید رنگی شود و پاک کردن آن بعضا به تینر و … نیاز دارد که ممکن است رنگ آن بخش هم خراب کند بنابراین همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! یک نوار چسب بخرید و درب و پنجره و قرنیزها را بپوشانید.

از بتونه ای که زود خشک می‌شود استفاده کنید

یکی از مشکلات یکه می‌تواند شما را به رنگ کردن دیوارها ترغیب کند وجود ترک و یا سوراخ‌ها در دیوار است. حتما توجه داشتید باشید که قبل از اینکه دیوارها را رنگ کنید باید آن‌ها را با بتونه پر کنید. بتونه درست کردن هم کاری زمان بر است اما حتما از رنگ فروش بخواهید تا شما را راهنمایی کند تا بتونه ای درست کنید که زود خشک می‌شود تا بعدا بتوانید سریع آن محل را سنباده بزنید.

کف اتاق را روزنامه باطله پهن کنید

در بالا در مورد کثیف کاری در نقاشی ساختمان صحبت کردیم. فرض کنید تازه خانه و اتاق‌ها را سنگ یا سرامیک کردید و ریختن رنگ می‌تواند ظاهر آن‌ها را خراب کند برای رفع این مشکل باید کف اتاق‌ها را با روزنامه باطله پر کنید. تا مانع از رنگی شدن زمین شوند. این کار شاید کمی زمان بر باشد اما شما را در پایان کار راحت خواهد گذاشت! این را مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید