دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شریفی شرایط حضور تماشاگران در دیدار با عراق اطلاع رسانی می شود حمایت

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص نحوه حضور تماشاگران در دیدار برابر عراق اطلاع‌رسانی خواهد شد.


به گزارش ایرنا، «حسین شریفی» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی جهت دیدار با عراق اظهار داشت: یک تمرین شاداب برگزار کردیم و می‌رویم تا یک بازی خوب را رقم بزنیم. 


وی در خصوص خبر حضور رییس جمهوری به تمرین تیم ملی گفت: باید از رییس جمهوری تشکر ویژه کنم. همراهی او با تیم ملی فوتبال و تیم ملی بانوان اتفاق خیلی بزرگی و ارزشمندی بود. هم از آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و هم از دولت سپاسگزارم که در کنار تیم ملی قرار گرفتند و امیدوارم که با پیروزی برابر عراق و قطعی کردن صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، سریع‌ترین و ارزان‌ترین صعود تاریخ را جشن بگیریم. 


شریفی در خصوص حضور تماشاگران نیز اظهار داشت: بخشی از تشکر من از رییس جمهوری به خاطر دستور مستقیم ایشان برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی است که این موضوع قطعی شده است. موضوع فروش بلیت را نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. هماهنگی‌ها باید به واسطه شرایط کرونایی دقیق پیش برود. اولین اولویت ما سلامت مردم است و اگر از این منظر به آن‌ نگاه کنید، باید به ما حق بدهید که در این خصوص وسواس داشته باشیم. 


سخنگوی فدراسیون فوتبال بیان کرد: تماشاگران باید دو هفته از دوز دومشان گذشته باشد و این هم جزو پرتکل‌های ماست.  


تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند.


تهران- ایرنا- با وجود اینکه تست کرونای ۲ بازیکن تیم ملی منفی شده اما آنها به بازی با عراق نمی‌رسند.


دیدگاهتان را بنویسید