دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سوپرگل ذوب آهن سوخت تراکتور با تصمیم عجیب داور بازنده نشد

تهران- ایرنا- ذوب‌آهن در حالی که گلی سالم را وارد دروازه تراکتور کرده بود با تصمیم عجیب داور، گل خود را مردود شده دید و نهایتا مقابل حریف تبریزی‌اش به تساوی قناعت کرد.


به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت ۲۰ در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.


شاگردان مهدی تارتار بعد از نمایش قابل قبول مقابل پرسپولیس، در جدال با سرخپوشان تبریزی نیز نمایش درخشانی داشتند و در تمام جریان بازی میهمان خود را تحت فشار قرار داد. البته آنها در رسیدن به پیروزی ناکام ماندند.


تیم سفیدپوش میدان در دقیقه ۸۹ به گل دست یافت اما این گل به طرز عجیبی مردود اعلام شد. مسعود ابراهیم‌زاده از اشتباه مدافعان تراکتور استفاده کرد و با شوتی زیبا دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. داور این گل را صحیح اعلام کرد و کمکش نیز پرچم خود را بالا نیاورد اما ثانیه‌هایی بعد از بیرون به داور اعلام شد که باید آفساید بگیرد. همین مساله باعث شد تا گل مردود اعلام شود. صحنه آهسته نشان داد که گل ذوبی‌ها سالم بود.


نهایتا بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید تا ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز در جایگاه دهم بایستد و تراکتور با یک امتیاز شیرین ۲۵ امتیازی شد و در رتبه سیزدهم قرار گرفت.


ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن:


حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، حسین شنانی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سینا اسد بیگی، سجاد آشوری.


ترکیب ابتدایی تراکتور:


محمدرضا اخباری، هادی محمدی، تیاگو فریرا، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید