دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کلهر باید به معنای واقعی یک تیم باشیم با همین نفرات هم عراق

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در هر پست بازیکنان خلاق و تاثیرگذاری داریم که می توانند عدم حضور بازیکنانی مثل طارمی یا آزمون را پرکنند و مطمئن باشید با همین نفرات هم عراق را شکست خواهیم داد.


محمود کلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شرایط به وجود آمده برای تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر عراق تاکید کرد: خوشبختانه تیم ملی در همه پست ها دارای ۴ بازیکن تراز اول است، اگر سردار آزمون نباشد، مهدی طارمی خیال همه را راحت می کند،‌ اگر مهدی نباشد بازیکنان دیگری را داریم که می توانند بازی را برای ما در بیاورند اما به شخصه اعتقاد دارم زوج طارمی و آزمون یک زوج خوب، موفق، تاثیرگذار و خلاق هستند که در برابر هر تیمی می توانند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.


وی ادامه داد: الان که با مشکل کرونا مواجه شده ایم نفراتی مثل مهدی ترابی یا جهانبخش هم می توانند کار را برای ما تمام کنند،‌ خوشبختانه بازیکنانی که داریم همه در شرایط مسابقه قرار دارند و می توانند کمک حال اسکوچیچ باشند.


کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این دیدار گفت: تیم ملی اگر می خواهد برنده باشد باید دوندگی بی امانی را در دستور کار خود قرار دهد، از سویی دیگر نباید اجازه دهیم هافبک های عراق بازی سازی کنند، آنها قدرت شوت زنی خوبی دارند و در زمان لازم حمایت خوبی هم از خط دفاعی خود دارند. در کل باید هافبک های عراق را از کار انداخته و مالکیت توپ و فضا را در دست بگیریم.


کلهر ادامه داد: خط دفاعی عراق طراوات و هماهنگی لازم را ندارد، به بازیکنان تیم ملی خودمان هم توصیه می کنم در برگشت ها سرعت بالایی باشد داشته باشند تا فرصت و فضا را به بازیکنان حریف ندهند.


وی ادامه داد: ما با همین نفرات به راحتی می توانیم برنده باشیم به شرط آن که همه بازیکنان تحت فرامین کادر فنی بوده و در قاب یک تیم به مصاف عراق بروند.


دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در حالی از ساعت ۱۸:۰۰ روز پنجشنبه (هفتم بهمن) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که قضاوت این دیدار بر عهده داوران استرالیایی است. «کریستوفر جیمز بیث» داور اول به همراه «آنتون شتینین» و «اشلی وارویک بیکام» کمک داوران اول و دوم و «شاون رابرت ایوانس» کمک چهارم قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت. ناظر داوری این بازی «عبدالکریم حسونه» از اردن است.


تیم ملی ایران با برد در این دیدار سریعترین صعود خود به جهانی را جشن خواهد گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید