دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پیروزی یاران طارمی در جام حذفی پرتغال


P>به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال،تیم فوتبال پورتو از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد پنجشنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف ویزلا رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک یاران مهدی طارمی خاتمه یافت.


پورتو در مرحله قبلی سه بر صفر بنفیکا را شکست داده و تیم ویزلا در دیدار گذشته خود با برتری یک بر صفر برابر براگا راهی این مرحله شده بود.


پورتو ۱۷ بار در این مسابقات به عنوان قهرمانی رسیده است و از این نظر رکورددار است.


پورتو که در لیگ برای قهرمانی رقابت نزدیکی با اسپورتینگ دارد، در تلاش بود تا با برتری در این دیدار بتواند موفقیت در جام حذفی را هم امسال کسب کند. دو تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که پورتو در لیگ صدر نشین است اما ویزلا در رده دوازدهم قرار گرفته است.


از طرفی ویزلا هم دنبال این بود که بتواند شکست سنگین در بازی قبل برابر پورتو را جبران کند چرا که در آخرین تقابل دو تیم، ویزلا با چهار گل از یاران طارمی شکست خورده بود.


با این حال  دو تیم در نیمه نخست جدالی نزدیک به هم داشتند تا ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه بیابد.


در ابتدای نیمه دوم کونسیسائو سرمربی پورتو سه تعویض همزمان انجام داد تا بتواند با تغییرات ایجاد شده ورق را به نفع تیمش بازگرداند.


مهدی طارمی هم که در نیمه نخست از داور کارت گرفته بود، در شروع نیمه دوم تعویض شد و جایش را به په‌په کاپیتان سرشناس پورتو داد.


در این نیمه نیز فابیو ویرا که به عنوان بازیکن جایگزین به زمین رفته بود، از روی نقطه پنالتی برای پورتو گلزنی کرد . این پایان کار نبود و اوانیلسون هم در دقیقه ۹۰ برای سومین بار برای پورتو گلزنی کرد تا بدین ترتیب یاران طارمی در این دیدار پیروز شوند و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات را پیدا کنند.


دیدگاهتان را بنویسید