دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نکونام در زمین خودمان غریبه بودیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اتفاقاتی که در بازی امشب رخ داد باید بگویم که در زمین خودمان غریبه بودیم.


به گزارش ایرنا جواد نکونام پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: داور با سوت‌هایش بازی را پیش می‌برد و نگی توانستیم عملا کاری کنیم. در واقع او با سوت‌هایش اعصاب ما را بهم ریخت. 


وی با بیان اینکه این اتفاقات همیشه برای تیم‌های پایتخت رخ می‌دهد و ما باید با این موارد بجنگیم افزود: می‌توانستیم برنده شویم، اما نشد.  در هر صورت ۲ گلی که دریافت کردیم روی ضد حمله بود و حریف موقعیت


دیگری نداشت.


سرمربی فولاد درمورد تعویض زودهنگام رضاوند، گفت: آرش در این هفته دچار سرماخوردگی شده بود و نمی خواستم از او استفاده کنم اما اگر بازی نمی‌کرد حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آمد.


وی ادامه داد: رضاوند در نیم فصل دوم بهترین هافبک فوتبال ایران بود. او بسیار به تیم ما کمک کرد و ما هم توانستیم به وی کمک کنیم لذا تعویض زودهنگام وی چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند.


نکونام گفت: در بازی امروز توپ‌هایی گل شد که شانس گل نبود. برنامه ما در این مسابقه برای گل زدن بود اما روی اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم اگرچه بعد از تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی یک طرفه به سودمان شد.


وی در مورد حضور افراد متفرقه در ورزشگاه، بیان کرد: قبل از بازی گفتم که دوست دارم بازی‌ها با حضور هواداران باشد و امروز باشگاه ما در این زمینه اشتباه کرد. گفتند بازی بدون تماشاگر است، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم


چند هزار نفر در ورزشگاه بودند و جایگاه خبرنگاران و … پر از تماشاگر نیم حریف بود لذا باشگاه ما مقصر است و باید پاسخ دهند که چرا هواداران ما نیامدند؟


نکونام گفت: این دوگانگی همیشه در فوتبال وجود دارد و امروز در حق هواداران فولاد کم لطفی شد. هرچند وظیفه من نیست، اما به خاطر این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنم. 


سرمربی تیم فوتبال فولاد اظهار داشت: امروز ما میزبان بودیم و هرکسی هرکاری دلش خواست با ما کرد و بازهم از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.


دیدار تیم های فولاد و استقلال با براری دو بر یک استقلال به پایان رسید.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید